19 Temmuz 2011 Salı

BY Eğitim İşleri Dairesinden Bir Paylaşım:
                 


        BEKLENMEDİK CEVAP




                              

  
Ders aralarında, özellikle nöbetçiyken öğrencilerimle şakalaşmayı seviyorum. Bu şakaların kurallara uygun  olmasına dikkat ediyorum tabi.Öğrencilerin dikkatini test etmeme yardımcı olacak bir şaka seçtim  ve uygulamaya başladım:

-Ayağın yürüyor Ayşe…


-Ayağın yürüyor Mehmet…

Dalgın öğrenciler, eğilip ayaklarının altında bir şeyin olup olmadığına bakıyordu.Hem benim hem de öğrencilerin gülmesini sağlıyordu bu şaka. Günlerden bir gün yine aynı şakayı yaptım.Aldığım cevap ise beni çok şaşırtmıştı.


-Ayağın yürüyor Selim…


-Sizin de ağzınız konuşuyor öğretmenim… :))))


2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel cevap :)

Adsız dedi ki...

Yanıt güzel, zekice ama biraz da bilmişş diyelim kibarca olsun
Günay

Sağır Olmayı Öğrenmek

Bireysel Yöneticilik Bireysel Psikoloji Dairesi Dairemiz tarafından kabul edilerek,Öğretim İşleri Dairesine tavsiye olarak iletilen &qu...