28 Kasım 2015 Cumartesi

Sabır Taşı

Bireysel Yöneticilik
Öğretim İşleri Dairesi

Öğretmenlik sabır gerektiren bir meslek.Ancak öyle anlar gelir ki sabır taşımız çatlar.Aşağıda sabır taşının çatladığı anlarda neler olduğuna şahitlik edeceksiniz.İyi okumalar dileriz...

*
Sınıfta ders sırasında bir öğrenci arkadaşına "aptal" der.

Öğretmen:"Aptal" diyen kim?
Öğrenci:Benim hocam.
Öğretmen:Oğlum senin beyninden ağzına giden bir yol var mı?


*

Ödevini getirmeyen öğrenci olur.

Öğretmen:Neden ödevin gelmedi?
Öğrenci:Hocam biraz saçma geldi bana.
Öğretmen:Zaten senin yorumunu merak ettiğim için verdim ödevi.

*

Öğrenciler uygunsuz hareketlerde bulunur.

Öğretmen:Oğlum neden sizin beyinleriniz ayaklarınızın altında...

*

Soruya cevap veremeyen öğrenci olur.

Öğretmen:Felç mi geçirdin evladım?

:)




Hiç yorum yok:

Sağır Olmayı Öğrenmek

Bireysel Yöneticilik Bireysel Psikoloji Dairesi Dairemiz tarafından kabul edilerek,Öğretim İşleri Dairesine tavsiye olarak iletilen &qu...