23 Temmuz 2011 Cumartesi

BY İÇ İŞLERİ BÖLÜMÜNDEN BİR PAYLAŞIM:


Erken "merhaba" dedim güne.Hiç anlamadığım ,ancak ritmiyle büyülendiğim bir şarkıyı klibiyle birlikte izlerken,şarkının sözlerinin anlamını merak ettim.Kendimce sözler uydurmaya başladım, bu sırada.Böylelikle kendi merakımı gidererek teselli buluyordumBu sözlerin şarkıyla birlikte,hislerimi ifade ettiğini anladım.Unutmamak için biraz zorlansam da hemen bir kağıt ve bir kalem aldım elime.Ortaya aşağıdaki çalışmam çıktı.Lütfen gönderdiğim şarkı eşliğinde tekrar tekrar okuyun benim gibi...Şarkıyı anlamasanız da siz de benim gibi anlamlandırın...




Gerçek Aşk: Ayrılık


Yıllarca seni bir daha görmek için yaşadım.
Hayallerinle süsledim zihnimi.
Artık, ayrılık vakti geldi sevgilim,
Ancak, neden ayrılık gelmedi?
Bugün de seni unutmak için bekledim sevgilim.
Neden yarınlar beni çağırıyor?
Aşk, bu kadar acımasız değilken;
Ayrılık ,neden bu kadar ağır?
Yoksa ayrılık mı gerçek olan?

                                        M.UYSAL


2 yorum:

Adsız dedi ki...

rüyalarımla yaşamayı öğrendim
çünkü rüyalarda sen vardın,


unutmak mı dedin güldürme beni
sen hiç unuta bilidin mi??

Adsız dedi ki...

!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!!!!!!!!

Sağır Olmayı Öğrenmek

Bireysel Yöneticilik Bireysel Psikoloji Dairesi Dairemiz tarafından kabul edilerek,Öğretim İşleri Dairesine tavsiye olarak iletilen &qu...