15 Eylül 2011 Perşembe

BY Ekonomi Bölümünden Bir Açıklama

M.Uysal Bireysel Yöneticiliği İle İlgili Bazı Bilgiler Aşağıdaki Gibidir:

Yöneticiliğin Adı:M.Uysal Bireysel Yöneticiliği
Nüfus:2
Yüz Ölçümü:43 Numara Ayakkabı Tabanı*2,1,75 Uzunluk ,68 Kütle
Fiziki Harita:Buğday Ten,Siyah Saç,Ela Göz
Siyasi Harita: Beden Bölgesi ve Ruh Bölgesi Olmak Üzere İki Eyalet Mevcuttur.
Başkent:Kalp Şehri
Yönetim Şekli:Nasıl İstenirse Öyle Yönet
Komşu Yöneticilikler:İş Arkadaşları,Aile Üyeleri ve Sevilen Yöneticilikler
Uygulanan ve Tabi Olunan Kurallar:TC Anayasası,TC Kanunları,Kutadgu Bilig
Tabi Olunan Devletler:Resmi ve Gönüllü Olarak Türkiye Cumhuriyeti,Gönüllü Olarak Kore Cumhuriyeti
Resmi Diller:Türkçe,Korece
Özel Günler:Yılın Her Günü
İhraç Ürünler:Bilgi,Doğal Enerji,Gülümseme,Sevgi,Saygı...
İthal Ürünler:Temel Gıda Malzemeleri,Su,Doğal Gaz,Elektrik,Ulaşım Araçları...
Para Birimi:Türk Lirası,Dolar
Ekonomik Kriz:Mevcut
Sağlık Durumu:İyi
Eğitim:Üniversite

İş Bu Bilgiler 24.07.2011 tarihinden sonraki verileri kapsar.Veriler yıllık olarak güncellenecektir.

                                                       BY  Ekonomi Bölümü

3 yorum:

Adsız dedi ki...

By Mustafa
Yazılarınla sunduğun ilginç benzetmelerin ve buluşlarınla hep şaşırtıyorsun.
Bu yol senin doğrun ben okurken şaşsam da sen sakın yolundan şaşma
Yeni buluşlarınla buluşmak isterim..
GÜNAY

sasely dedi ki...

okuduğum en eğlenceli ve en şaşırtıcı yazılardan diyebilirim.
bu yazı sayesinde senle farklı bir yönde de tanışmış olduk =)

Adsız dedi ki...

yönetim şekli ve özel günlere bayıldım...profil tanımlamada süper....

Sağır Olmayı Öğrenmek

Bireysel Yöneticilik Bireysel Psikoloji Dairesi Dairemiz tarafından kabul edilerek,Öğretim İşleri Dairesine tavsiye olarak iletilen &qu...