29 Ekim 2013 Salı

Ethem'in Sağılan Süt Torbası

                                                                   BİREYSEL YÖNETİCİLİK
                                                                      DIŞ İŞLERİ BÖLÜMÜ
                                                               BİREYLER  İLETİŞİMİ DAİRESİ
                    

Dairemiz,29.10.2013  tarihinde  0012  kayıt numaralı Ethem'in Sağılan Süt Torbası dosyasından bir  yazıyı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyar...



Sevgiliye...

Hiç,sonu gelmeyecek  gibi sürüp giden bekleyişlerim ve ben...Karşındayım!Çaresizce ve varlığından haberdar...Ellerimi uzatıyorum,ruhuna dokunabilmek için...Seninim sonsuza dek!Tut ellerimi,çek bedenine doğru!Biliyorum  bu çırpınışlarım nafile...Varlığını hissetmek bile mutlu ediyor beni.Geleceğini düşünmek,hayallerimle  süslemek seni...Daha da fazlası...

!Yine Kapıldım Düş Alemine!

Olsun,olsun!Seninle gideriliyorsa yalnızlığım,düş varsın olsun.Hayal dünyasının  içinde bile   sıcaklığın eritiyor yüreğimi...Dağlıyor masum bedenimi...

!Masumiyet mi,Güldürme  Milleti Ezme Dürüstlük Niyetini!

Önüne çıkan güller  kandırmıyor  muydu  seni?Koklamıyor muydun   derinlerine nüksederek?Onları,sevgili zannetmiyor  muydun?Bu güller  ki en  masumu bile kirletmedi mi vakti  zamanında? O halde  nasıl olur da     masumiyetinden  söz edersin?Bu güllerin  binlerce  arısı varken üstelik...

Hayır,Hayır!Tüm bunların aklımı karıştırmasına  izin veremem  .Çünkü aklımda yalnızca "O" olmalı.Başka hiçbir şeye yer yok burada.Masum  olmasa da bedenim,onunla temizlenir kirlenmişliğim...Sürsün gitsin, umutsuz bekleyişlerim.                      

Hiç yorum yok:

Sağır Olmayı Öğrenmek

Bireysel Yöneticilik Bireysel Psikoloji Dairesi Dairemiz tarafından kabul edilerek,Öğretim İşleri Dairesine tavsiye olarak iletilen &qu...