13 Temmuz 2011 Çarşamba

Birey Yönetimi İlanı İle Eşitlik İlgisi 3.Adım

Sorumsuzum!

Yıllardır uyguladığım bu sistem;kararlarımı  ,belki doğru belki yanlış şekilde, almama yardımcı oldu.Ancak bir gerçek vardı ki, o da benim bir sistem doğrultusunda hareket ediyor olmamdı.Çevremdeki kişilerin de elbette kararlarını alırken kendileri için çizdikleri bir yol vardı,hiç yolu olmayanlar da mevcut olmakla birlikte tabi.

Hiçbir zaman eşit olmadığımız bir gerçek.Hayat mücadelemizde her alanda olduğu gibi karar süreçlerinde de eşit değiliz.Bundan sonra da eşit olamayacağız.Ben kendi disiplinimi ilan ederek katkıda bulunduğum eşitsizlik durumundaki sorumluluğumu atmış bulunuyorum.Sıra diğerlerinde...

*****

Bu adımdan sonra,bireysel yönetimimi oluşturan bölümlerimle,komisyonlarımla ve diğer beni yönetmeme yardımcı olan birimlerimle temas halinde olacaksınız.Kendimi yönetmeme yardımcı olan bu birimlerin paylaşımlarıyla,diğer birey yönetimlerini (yani sizleri) zenginleştirmeyi ve onlar sayesinde zenginleşmeyi planlıyorum.Bu konuda bana yardımcı olacağınızı düşünüyorum.Beni takip etmeye devam edin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayat kimseye adil davranmıyor...........

Adsız dedi ki...

Arkadaşım by içişleri tatilde mii?
Kararları kim alıp kim yönetiyor sizi? Habersiz kaldık hadi hadi yaz çabuk!
GNY

Sağır Olmayı Öğrenmek

Bireysel Yöneticilik Bireysel Psikoloji Dairesi Dairemiz tarafından kabul edilerek,Öğretim İşleri Dairesine tavsiye olarak iletilen &qu...